F.A.Q.

Hoe komt het dat de prijzen bij Xeroka zo “leuk” zijn?
Dat komt omdat wij bij Xeroka willen dat het voor beide kanten leuk blijft, dus ook in de geldbuidel. Wij zijn niet begonnen om snel rijk te worden, maar om op een leuke manier bezig te zijn met elkaar, voor anderen.

Hoeveel dagen levertijd is maximaal te verwachten?
Wij proberen altijd een levertijd van maximaal 5 werkdagen aan te houden en dat lukt ons vrij goed. Dit gaat op voor al onze aangeboden artikelen. Wanneer het duidelijk is voor ons dat we dit niet gaan redden, ontvangt u hierover uiteraard altijd bericht over.

Wat zijn precies mijn verzendkosten?
Verzendkosten komt niemand onderuit, maar wij hebben besloten geen verzendkosten meer te berekenen!

Hoeveel dagen heb ik de tijd om een bestelde artikel te retourneren?
Hier hanteren wij de wettelijke marge van het binnen 14 dagen kenbaar maken van de retour en het binnen 30 dagen retour sturen, dus heeft u genoeg tijd om een artikel te keuren en eventueel terug te sturen.

Aan welke condities moet een geretourneerde artikel voldoen?
Het artikel moet

  • schadeloos zijn
  • geurvrij zijn
  • vrij van gaatjes of scheurtjes zijn
  • niet gewassen zijn
  • compleet zijn
  • de labels moeten er nog aan zitten
  • de verpakking moet onbeschadigd zijn (zover mogelijk)
  • Tevens dient ons retoursformulier, of een ander soort begeleidende brief meegestuurd worden, wat precies de reden van retourneren is. Ons formulier is in te vullen en uit te printen, of om op te slaan zodat je het via de email kan versturen. Ons formulier: Retoursformulier

Welk adres moet een geretourneerd artikel naartoe gezonden worden?
Xeroka
Willem Bontekoestraat 64
1335 NH Almere

Is mijn artikel bij AliExpress te vinden?
Wij mogen hopen van niet! Zo ja, laat het ons a.u.b. weten.

Wat is B2B?
B2B staat voor Business to Business en is voor ondernemers bedoelt. Hier heb je een KvK nummer en een BTW nummer voor nodig.

Kan ik me als B2B registreren?
Op dit moment nog niet maar dit is wel mogelijk in de toekomst. Hier zullen wij apart voor berichten op de website.

Heeft u nog andere vragen?
Stuur ons dan a.u.b. een bericht naar het volgende mailadres: info@xeroka.nl en wij zullen deze dan hier toevoegen.